DSC:n Palautuskäytäntö 

Tämä Palautuskäytäntö sisältää tietoja meiltä ostamiesi tuotteiden palauttamisesta myyntiehtojemme mukaisesti.

Lisätietoja meidän kanssamme tekemäsi sopimuksen lopettamisesta (myös jos olet kuluttaja ja olet muuttanut mieltäsi) löydät myyntiehtojen kohdasta 9.

Haluatko palauttaa tilaamasi tuotteen?

Mikäli tuote on edelleen alkuperäisessä kunnossaan, voit palauttaa sen veloituksetta alla esitetyn palautuskäytännön mukaisesti, joka sisältää asianmukaista käyttöä koskevat ehdot. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

Jos palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä 28 päivän kuluessa siitä, kun tuote on toimitettu sinulle, saat täyden hyvityksen ostoksestasi samalla maksutavalla, jolla maksoit sen. Vastaamme tuotteiden palautus- ja noutokustannuksista.

Saat hyvityksen 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksesi. Pidätämme kuitenkin oikeuden olla palauttamatta maksuasi, kunnes olemme vastaanottaneet palautettavan tuotteen, tai jos emme ole järjestäneet palautusta, siihen asti, kunnes olet toimittanut meille kuitin tuotteen lähettämisestä. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytit ostoksen yhteydessä.

Hyvitämme enintään toimituskustannukset, jotka vastaavat edullisinta tarjoamaamme toimitusmuotoa.

Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä. Täyden hyvityksen saaminen edellyttää, että kaikki meille palautettavat tuotteet ovat käyttämättömiä, että niiden turvasinetit ja -tarrat ovat ehjiä, sillä niiden rikkominen estää tuotteiden jälleenmyynnin. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan (tämä ei koske viallisia tuotteita eikä vaikuta soveltuviin lakeihin perustuviin oikeuksiisi, kuten oikeuteesi tarkastaa tuotteet vastaanottaessasi ne). Rajoittamatta edellä mainittuja ehtoja, tulostustarvikkeet, kuten mustekasetit, laserkasetit tai värinauhat ja muut vastaavat tulostustarvikkeet tulee pakata erilliseen kuljetuspakkaukseen, jotta alkuperäinen pakkaus ei vaurioituisi. Älä kiinnitä palautus- tai pakkaustarroja suoraan tuotepakkaukseen.

Saatamme vähentää palauttamastasi tuotteesta maksettavaa hyvitystä vastaamaan tuotteen alentunutta arvoa, mikäli sen arvo on alentunut siksi, että olet käsitellyt sitä tavalla, joka ei olisi sallittua myymälässä (tuotetta on käsitelty muutoin kuin on ollut tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi). Jos hyvitämme maksamasi summan ennen kuin olemme pystyneet tarkastamaan palauttamasi tuotteet ja huomaamme, että olet käsitellyt niitä sopimattomalla tavalla, on sinun maksettava meille asianmukainen summa.

Palauta tuotteet alkuperäiseen ostopaikkaan. Voit palauttaa meille vain omalta sivustoltamme ostettuja tuotteita. Emme vastaanota jakelukanaviemme kautta ostettuja tuotteita. Nämä tuotteet tulee palauttaa suoraan jakelukanavakumppaneillemme heidän ehtojensa mukaisesti.

Mitä jos palautusaika on kulunut umpeen?

Emme hyväksy tuotepalautuksia edellä mainitun palautusajan jälkeen. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

Haluatko palauttaa viallisen tai väärän tuotteen?

Saitko väärän tai viallisen tuotteen? Ota meihin yhteyttä (katso seuraava kohta ”Miten palautan tuotteeni”). Asiakaspalvelumme auttaa sinua eteenpäin.

Miten palautan tuotteeni?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme live chat -palvelun kautta tai puhelimitse. Yhteystiedot ovat saatavilla verkkosivustollamme. Asiakaspalvelumme tarkistaa sinulta muutaman asian ja antaa sinulle palautusnumeron (RMA-numeron). Saat myös tarkemmat ohjeet tuotteiden palauttamiseksi käyttämällä kuljetusliikkeemme palvelupistettä, tai mikäli olet palauttamassa laitteita saat ohjeet niiden noutamista varten.

Vastuu

Sinun on huolehdittava tuotteista, kunnes ne palautetaan meille, ja palautettava tuotteet samassa kunnossa kuin ne vastaanotit. Palautettavat tuotteet ovat vastuullasi, kunnes ne saapuvat meille tai kuljetusliikkeellemme, joten pakkaa ne asianmukaisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.

Vastaat paketista, kunnes se saapuu meille tai kunnes me noudamme tai kuljetusliikkeemme noutaa sen. Jos käytät palautuspistettä, varmista, että saat kuitin palautuksestasi siltä varalta, että haluat ottaa meihin myöhemmin yhteyttä palaukseesi liittyen.

Asianmukainen käyttö

Jos havaitsemme, että palautuksia on epätavallisen paljon tai palautuskäytäntöä väärinkäytetään, saatamme joutua poistamaan tilin ja sen mahdolliset liitännäistilit käytöstä. Jos näin tapahtuu sinulle ja uskot meidän toimineen virheellisesti, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin keskustelemme mielellämme asiasta kanssasi.
Huomaathan, että pidätämme oikeuden ryhtyä oikeustoimiin sinua vastaan, jos palauttamasi tuotteet eivät vastaa tilaamiasi tuotteita.

Nouto epäonnistui

Jos et ole paikalla, kun kuljetusliike tulee noutamaan lähetystä, yritämme noutoa uudelleen vielä yhden kerran. Tämän jälkeen sinun on vietävä paketti palvelupisteeseen Tällöin hyväksyt, että hoidat palautuksen omalla vastuullasi ja omalla kustannuksellasi.