Lähetys:

Tilauksesi lähetetään samana päivänä, jos tilaus on tehty ennen klo 13.00. Jos tilauksesi on tehty tämän jälkeen, se lähetetään seuraavana työpäivänä.

Toimitus on ilmainen kaikille yli 30 euron (sisältäen ALV) tilauksille. Alle 30 euron tilauksista veloitetaan kuuden euron toimituskulut (sisältäen ALV).

 

Toimitus:

  • Brother Store -sivustoilta toimitamme kaikkiin Euroopan unionin jäsenmaihin: Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Tanska, Tšekki, Unkari ja Viro.

  • Toimitukseen liittyvät poikkeukset:
  • Toimitamme tilaukset Suomeen, Tanskaan ja Ruotsiin lukuun ottamatta Grönlantia, Färsaaria ja Ahvenanmaata.
  • Toimitamme Ison-Britannian alueille (UK) vain store.brother.co.uk-sivustolta.
  • Kansainvälisiin toimituksiin sovelletaan ylimääräisiä toimituskuluja, jotka peritään tilauksen yhteydessä. Tämän välttämiseksi suosittelemme tilaamaan toimitusmaan Brother-sivustolta.

 

Toimitusehdot:

  • PostNord toimittaa kaikki tuotteet Pohjoismaihin. Toimitamme tilauksia maanantaista perjantaihin, juhlapyhiä lukuun ottamatta. Voit yleensä odottaa saavasi tilauksesi viiden (5) arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesi vastaanottamisesta. Toimitus saarille ja harvaan asutuille alueille voi kestää kauemmin. Pyydämme huomioimaan, että nämä ovat arvioituja toimitusaikoja, eikä niitä voida taata. Jos teet ostoksia yksityishenkilönä, tilauksesi toimitetaan MyPack-toimituksena ja se on noudettava PostNordin noutopisteestä. Jos teet ostoksen yrityksenä, tilauksesi toimitetaan suoraan yrityksesi osoitteeseen.

     

  • Kaikkiin muihin maihin (paitsi Pohjoismaihin) tilatut tuotteet toimitetaan kuriiripalvelun välityksellä. Toimitamme tilauksia maanantaista perjantaihin, pois lukien juhlapyhät. Pääsääntöisesti saat tilauksesi 1-2 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksesta - lukuun ottamatta saaria ja syrjäisiä alueita, joihin toimitus voi kestää kauemmin. Huomaa, että nämä ajat ovat arvioita, eikä niitä voida taata.

 

  • Toimitusten epäonnistuminen:

    Jos toimitusosoitteessa ei ole ketään vastaanottamassa toimitusta, kuljetusliike jättää sinulle ilmoituksen, jossa kerrotaan, miten uusi toimitusaika voidaan sopia. Jos et ota meihin yhteyttä ja sovi uudesta toimitusajasta, otamme sinuun yhteyttä lisäohjeiden antamista varten. Jos emme saa sinuun yhteyttä tai pysty järjestämään uutta toimitusta, perumme tilauksesi ja hyvitämme kaikki maksamasi tuotteet, joita ei ole toimitettu.

 

  • Seuranta:

  • Saat lähetyksen seurantaan liittyvät tiedot, joiden avulla voit tarkistaa kuljetusliikkeeltä, milloin tuote/tuotteet toimitetaan.