TILAUKSET

Mikä on arvioitu toimitusaika?

Arvioitu toimitusaika on 4-5 arkipäivää.

Miten voin seurata tilaustani?

Voit seurata tilaustasi klikkaamalla tästä

Voinko perua tilaukseni?

Valitettavasti tilausta ei voi peruuttaa, sillä pyrimme käsittelemään ja lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti.  Jos et enää halua tilaamaasi tuotetta, palauta se ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Saat heiltä ohjeet palautusta varten ja maksusi palautetaan. 

Haluan muuttaa yhteystietoja/toimitusosoitetta

Voit muuttaa yhteystietojasi/toimitusosoitettasi "Oma tili" -osiossa, mutta se ei muuta tilaustasi koskevia yhteystietoja ja toimitusosoitetta. 

Kirjautumalla tiliisi voit muuttaa yhteystietosi  "Profiili" -osiossa ja osoitteesi "Osoitekirja" -osiossa.

Voinko muuttaa tilaukseni toimituspäivän?

Se ei valittavasti ole mahdollista.

Jos olet luonut Brother Online -tilin osoitteessa store.brother.fi, löydät tilaustesi tiedot sieltä.


ASIAKASPALAUTUKSET JA HYVITYKSET

Mitkä ovat palautusehdot?

Jos palauttamasi tuote on vielä alkuperäisessä kunnossa, voit palauttaa sen maksutta alla olevien ohjeiden mukaisesti.  Jos palautat tuotteesi 28 päivän sisällä toimituksesta, palautamme sinulle koko summan alkuperäisellä maksutavalla. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä. Saadaksesi täyden hyvityksen, tulee kaikki tuotteet palauttaa meille myyntikelpoisina ja alkuperäispakkauksissa.

Tulostustarvikkeet, kuten mustekasetit, laservärikasetit tai tarranauhat tulee pakata lähetyspakkaukseen, jotta alkuperäinen pakkaus ei vahingoitu. Älä kiinnitä palautustietoja tai osoitekorttia suoraan tuotteisiin. Voit palauttaa meille vain verkkokaupastamme ostamasi tuotteet. Palauta jälleenmyyjiltämme ostamasi tuotteet suoraan heille ja noudata heidän palautusehtojaan.

Hyväksymme tuotepalautuksen 28 päivän sisällä ostopäivästä. Emme ota vastaan tätä myöhemmin palautettuja tuotteita.
Jos olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä. Katso kohta ""Miten voin palaittaa tilaamani tuotteen"" ja kerro, miksi haluat palauttaa tuotteesi, niin autamme sinua ratkaisemaan ongelman.

Tarkemmat palautusehdot löydät täältä:

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme Live Chat -palvelun kautta tai puhelimitse. He tarkistavat sinulta muutamia asioita ja saat RMA-numeron palautusta varten. Samalla he kertovat sinulle, mitä palauttaminen edellyttää, jotta  kuljetusliikkeemme noutaa sen, tai jotta voit jättää sen  johonkin palautuspisteistä.

Mikä on hyvityskäytäntö?

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palauksesi, palautamme ostohinnan sinulle. Pyrimme palauttamaan maksun sinulle 14 päivän kuluessa palautetun/palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.

 

TILIASETUKSET

Miten saan laskun tilauksestani?

Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse. Löydät laskusi myös verkkokauppatilisi kautta.

Miten voin muuttaa sähköpostiosoitteeni/kirjautumistietoni?

Voit muuttaa sähköpostiosoitteesi milloin tahansa kirjautumalla tilillesi.

Miten voin muuttaa yhteystietojani/osoitettani?

Voit muuttaa osoitetietosi tililläsi.

 

TOIMITUS JA NOUTO

Tilauksestani puuttuu tuotteita?

Jos tilauksessa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sain tilaukseni, mutta toimitettu tuote on väärä?

Jos tilauksessa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilaus näkyy toimitettuna, mutta en ole saanut sitä vielä?

Jos tilauksessa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.