TILAUKSET
Mikä on arvioitu toimitusaika?
Arvioitu toimitusaika on 4–5 arkipäivää . Huomioithan, että kyseessä on arvioitu toimitusaika, eikä sitä voida taata. Tilaukset lähetetään samana päivänä, jos tilaus tehdään ennen kello 13. Jos tilaus tehdään tämän kellonajan jälkeen, se lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Miten voin seurata tilaustani?
Voit seurata tilaustasi klikkaamalla tästä ja syöttämällä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi tai vaihtoehtoisesti käyttämällä seurantanumeroasi.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Valitettavasti tilausta ei ole mahdollista peruuttaa, koska pyrimme käsittelemään ja lähettämään sen mahdollisimman nopeasti. Jos et enää tarvitse tilaamaasi tuotetta, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. He opastavat sinua eteenpäin ja järjestävät hyvityksen.
Voinko muuttaa osoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?
Et voi, osoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun olet jo tehnyt tilauksen.
Voinko muuttaa osoitteeni seuraavia tilauksia varten?
Kyllä, tulevia tilauksia varten voit muuttaa osoitteesi ennen tilauksen tekemistä.
Voinko muuttaa tilaukseni toimituspäivää?
Käsittelemme tilaukset mahdollisimman nopeasti, joten toimituspäivää ei ole mahdollista muuttaa. Voit olla yhteydessä kuljetusliikkeeseen toimituspäivään liittyen.
Voinko tehdä tilauksen vierailijana?
Et, tilausta ei voi tehdä vierailijana. Asiakkaidemme tulee luoda Brother Online -tili osoitteessa store.brother.fi tilauksen tekemistä varten.
ASIAKASPALAUTUKSET JA HYVITYKSET
Jos palauttamasi tuote on vielä alkuperäisessä kunnossa, voit palauttaa sen maksutta alla olevien ohjeiden mukaisesti. Jos palautat tuotteesi 28 päivän sisällä toimituksesta, palautamme sinulle koko summan alkuperäisellä maksutavalla. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä. Saadaksesi täyden hyvityksen, tulee kaikki tuotteet palauttaa meille myyntikelpoisina ja alkuperäispakkauksissa.
Tulostustarvikkeet, kuten mustekasetit, laservärikasetit tai tarranauhat tulee pakata lähetyspakkaukseen, jotta alkuperäinen pakkaus ei vahingoitu. Älä kiinnitä palautustietoja tai osoitekorttia suoraan tuotteisiin. Voit palauttaa meille vain verkkokaupastamme ostamasi tuotteet. Palauta jälleenmyyjiltämme ostamasi tuotteet suoraan heille ja noudata heidän palautusehtojaan.
Hyväksymme tuotepalautuksen 28 päivän sisällä ostopäivästä. Emme ota vastaan tätä myöhemmin palautettuja tuotteita.
Jos olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä. Katso kohta ""Miten voin palaittaa tilaamani tuotteen"" ja kerro, miksi haluat palauttaa tuotteesi, niin autamme sinua ratkaisemaan ongelman.
Tarkemmat palautusehdot löydät täältä:
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme Live Chat -palvelun kautta tai puhelimitse. He tarkistavat sinulta muutamia asioita ja saat RMA-numeron palautusta varten. Samalla he kertovat sinulle, mitä palauttaminen edellyttää, jotta kuljetusliikkeemme noutaa sen, tai jotta voit jättää sen johonkin palautuspisteistä.
Mikä on hyvityskäytäntö?
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palauksesi, palautamme ostohinnan sinulle. Pyrimme palauttamaan maksun sinulle 14 päivän kuluessa palautetun/palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.
TILIASETUKSET
Miten voin muuttaa sähköpostiosoitteeni/kirjautumistietoni?
Jos olet rekisteröitynyt Brother Online asiakkaaksi sähköpostiosoitteellasi, voit muuttaa sähköpostiosoitteesi osoitteessa atyourside.brother.fi.
TOIMITUS JA NOUTO
Onko sinulla kysyttävää tilauksestasi?
Mikäli tilauksesi kanssa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.